11335
Book
In basket
Piąte, uzupełnione wydanie niezwykle już popularnej na polskim rynku książki to kompendium wiedzy na temat komunikacji społecznej: sposobów porozumiewania się, właściwego reagowania w typowych, a także trudnych, sytuacjach zawodowych, kreowania własnego wizerunku oraz wpływania na postawy i reakcje innych wobec nas. W książce omówiono m.in.: podstawowe zasady komunikacji międzyludzkiej dlaczego i jak ludzie słuchają wpływ telewizji na sposoby komunikacji dlaczego porozumienie w miejscu pracy bywa takie trudne czynniki wpływające na nasz wizerunek publiczny komunikacja słowna i pozasłowna emocje i oczekiwania typy osobowościowe pracowników metody i techniki organizowania spotkań zawodowych przygotowywania prezentacji negocjowania warunków odpowiadania na pytania kształtowania własnego stylu rozmowy Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania: jak skutecznie zmusić innych, by słuchali właśnie nas jak postępować i jak grać by z przedmiotu manipulacji stać się jej profesjonalnym podmiotem
Availability:
Wypożyczalnia Kobiele Wielkie
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Tyt oryg.: How to talk so people listen
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again