Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Kobiele Wielkie
(1)
Autor
Hamlin Sonya
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Język
polski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Piąte, uzupełnione wydanie niezwykle już popularnej na polskim rynku książki to kompendium wiedzy na temat komunikacji społecznej: sposobów porozumiewania się, właściwego reagowania w typowych, a także trudnych, sytuacjach zawodowych, kreowania własnego wizerunku oraz wpływania na postawy i reakcje innych wobec nas. W książce omówiono m.in.: podstawowe zasady komunikacji międzyludzkiej dlaczego i jak ludzie słuchają wpływ telewizji na sposoby komunikacji dlaczego porozumienie w miejscu pracy bywa takie trudne czynniki wpływające na nasz wizerunek publiczny komunikacja słowna i pozasłowna emocje i oczekiwania typy osobowościowe pracowników metody i techniki organizowania spotkań zawodowych przygotowywania prezentacji negocjowania warunków odpowiadania na pytania kształtowania własnego stylu rozmowy Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania: jak skutecznie zmusić innych, by słuchali właśnie nas jak postępować i jak grać by z przedmiotu manipulacji stać się jej profesjonalnym podmiotem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kobiele Wielkie
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej